niedziela, 19 listopada 2017

Słowotokinformacyjny#3: dlaczego jest tak mało notek i co się ze mną dzieje

Ostatnia notka pojawiła się 7 listopada, czyli prawie dwa tygodnie temu. Nie wiem, czy ktoś to zauważył i odczuł moje zniknięcie. Mam nadzieję, że tak i dzisiaj przychodzę do Was z krótkimi wyjaśnieniami.

  Co u mnie?

U mnie masa pracy. Naprawdę. Niestety ostatnio wszystko działo się naraz. Konkursy, sprawdziany, kartkówki ... dosłownie wszystko. Muszę Wam się jednak pochwalić, że dostałam się do drugiego etapu Konkursu Przedmiotowego. Dlatego czeka mnie sporo przygotowań, a nie chcę zaniedbać też normalnych szkolnych zajęć. Mam nadzieję, że uda mi się jakoś to wszystko ogarnąć. I przy okazji życzę powodzenia wszystkim, którym też się udało.

Co na blogu?

Przez to, że mam ostatnio bardzo dużo rzeczy do zrobienia, to blog niestety trochę ucierpi. Postaram się jednak przynajmniej raz w tygodniu coś dodawać, bo mimo wszystko uwielbiam to robić i nie chcę całkowicie rezygnować. Mam nadzieję, że jakoś mi to wybaczycie. Mam sporo pomysłów na wpisy, więc jak tylko będę miała trochę czasu to na pewno będę pisać. W najbliższym czasie postaram się dodać zaległe recenzje, bo niektóre czekają już od dłuższego czasu na poprawienie i opublikowanie. Po za tym na pewno pojawi się trochę postów świątecznych, bo jeśli jeszcze ktoś nie zauważył, to za miesiąc będzie Boże Narodzenie.


Ciekawe linki:



Ostatnio na blogu: 




5 komentarzy:

  1. Powodzenia trzymam kciuki :)))
    http://teczowabiblioteczka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Trzymam kciuki za twoje sukcesy <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Naprawdę gratuluję Ci przejścia do drugiego etapu Olimpiady - to jest coś! (Swoją drogą, to był to konkurs z j. polskiego czy historii?) Ja brałam ostatnio udział w Olimpiadzie z angielskiego, ale tej licealnej, która jest kosmicznie trudna. Nie udało się, ale będę próbować w kolejnych latach. Co do przerwy na blogu, to całkowicie rozumiem, dlaczego jest Cię tu tak mało - szkoła bardzo pożera czas wolny. Będę czekać na kolejne wpisy :)

    Pozdrawiam! x
    BOOKS OF SOULS

    OdpowiedzUsuń
  4. Często zdarza się, że zupełnie brakuje czasu na bloga i za nic w świecie nie można pogodzić wszystkiego. Ja obecnie mam podobny moment, bo zwyczajnie nie wyrabiam się, ale również trochę straciłam motywację do regularnego prowadzenia strony i narobiłam sobie niezłych zaległości. Może uda mi się niebawem z tego trochę "otrząsnąć" :)
    A Tobie życzę powodzenia na konkursie (na pewno się przyda!)

    Pozdrawiam
    Caroline Livre

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję drugiego etapu Konkursu Przedmiotowego!!
    Co do przerwy. Czasem wymusza ją życie, czasem brak weny, a innym razem porostu zmęczenie. Ważne jest by wszystko wypośrodkować. Stali bywalcy Twojej strony na pewno to zrozumieją a dodatkowo będą trzymać kciuki za Twoje osiągnięcia osobiste.

    OdpowiedzUsuń