niedziela, 17 grudnia 2017

Prezenty dla artystów-amatorów.

Kilka dni temu opublikowałam listę z prezentami dla książkoholika. Teraz przyszła pora na prezenty dla artystów. Starałam się tak jak poprzednio umieścić na liście akcesoria z różnych półek cenowych, aby każdy znalazł coś dla siebie.



1.Dobre kredki

Kredki są jednym z najbardziej podstawowych przyborów.  Jeśli wiecie co najczęściej rysuje dana osoba, to możecie kupić zestaw przeznaczony konkretnie do rysowania np. portretów czy krajobrazów. W takich kompletach kolory dobrane są do danego typu rysunków np. w kredkach do portretów będzie więcej beżów i brązów.


2.Drobne akcesoria

Jeśli kupicie blender, liner i biały żelopis, przewiążecie wstążeczką i podrzucicie do torby komuś,  kto kocha rysować, to jestem prawie pewna, że się ucieszy. Nie jest to wielki wydatek, ale takie gadżety są naprawdę przydatne.


3.Książki

Z książkami i poradnikami trzeba uważać - sporo z nich jest prawie takich samych, a po za tym wiele z nich w zasadzie do niczego się nie nadaje. Jeśli jednak poszperacie trochę w internecie, to da się znaleźć coś fajnego.

4.Szkicownik

Najlepiej dowiedzieć się na jakim formacie pracuje dana osoba i w jakiej technice. Przykładowo - papier do farb musi być grubszy niż ten do kredek czy ołówków.

5.Podstawowe przybory

jeśli już na prawdę nie wiemy co kupić. Takich rzeczy nigdy za wiele, bo szybko się zużywają, jeśli ktoś dużo rysuje.


To już cała moja lista. I na koniec chciałabym Wam jeszcze z całego serca życzyć Wam Wesołych Świąt!

4 komentarze:

  1. Super pomysły dla osób, które lubią malować!
    Wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  2. Artysta ze mnie żaden, ale nawet ja ostatnio poluję na jedną rzecz - pisaki do kaligrafii. Raczej małe szanse, żebym dostała je pod choinkę, więc będę ich szukać w sklepach później :)

    Pozdrowienia i buziaki!
    BOOKS OF SOULS

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne pomysły, idealnie dla mnie :3.

    mischotta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Albo zamiast kredek - dobre ołówki! :)

    OdpowiedzUsuń