poniedziałek, 20 kwietnia 2020

Ogród pełen kwiatów, czyli moje najnowsze rysunki

Zdałam sobie niedawno sprawę, że ostatni post z moimi rysunkami opublikowałam...prawie rok temu! Nie wiem, jak to się stało. Zapewne wynika to z tego, że w ostatnim czasie po prostu rysuję mniej niż kiedyś i w sporej mierze digitalowo. Dzisiaj jednak pokażę Wam kilka moich najnowszych prac, które przedstawiają...kwiaty. Spokojnie, rysuję także inne rzeczy, ale to zdecydowanie mój ulubiony temat.

 

 Na pierwszy ogień trzy rysunki wykonane cienkopisami z firmy XXX. Zupełnie tego nie planowałam, ale wyszedł taki trochę tryptyk. Wszystkie powstały w moim szkicowniku z firmy Canson w formacie A4. Rysując je wykonywałam szkic ołówkiem, który następnie poprawiałam czarnymi cienkopisami o grubościach 0.3, 0.4 i 0.5mm. Są to dość szybkie prace, ale jestem z nich naprawdę zadowolona i z pewnością powstanie więcej podobnych.



Zastanawiałam się jakiś czas, czy pokazywać Wam ten obrazek, ponieważ nie jest to żadne dzieło sztuki (jakby którakolwiek z moich prac nim była...), powstał w formacie A5 za pomocą akwareli podczas oglądania filmu, ale z jakiegoś powodu mi się podoba i postanowiłam się nim z Wami podzielić.


No i najlepsze na koniec. Obraz w formacie A3 wykonany za pomocą akwareli. Szkic stworzyłam na podstawie wzoru tatuażu znalezionego na pintereście. Kolory dodałam według własnego uznania. Początkowo kontury wykonane ołówkiem chciałam na końcu poprawić czarnymi cienkopisami,ale ostatecznie uznałam, że wolę delikatniejszy efekt i zrezygnowałam z tego pomysłu.

Wiem, że post był dość krótki, ale zawsze takie posty z rysunkami spotykały się z pozytywnym odbiorem  Waszej strony, więc mam nadzieję, że i tym razem tak będzie.

4 komentarze:

  1. Uwielbiam akwarelowe obrazy. Są bardzo delikatne. :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne te rysunki. Kolorowe od razu nabierają treści.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jesteś bardzo utalentowana i wyjątkowo ciekawie dobierasz kolorystykę! Jest stonowana, jednak intryguje. Życzę dalszych sukcesów i niegasnącego zapału, przede wszystkim! :)
    Pozdrawiam! włóczykijka z Imponderabiliów literackich

    OdpowiedzUsuń
  4. Cholera, zazdroszczę. Chciałabym mieć taki talent jak Ty. Ale niestety nie umiem nawet prostej kreski narysować, więc zostaje mi podziwianie dzieł innych...

    OdpowiedzUsuń