niedziela, 3 maja 2020

Książek nigdy za wiele, czyli bookhaul nr.2

Zupełnie przez przypadek zdałam sobie sprawę z tego, że ostatni (i jedyny) bookhaul na moim blogu pojawił się prawie rok temu! Od tego czasu do mojej kolekcji dołączyło trochę nowych pozycji, więc chyba najwyższy czas Wam je pokazać. Nie jest ich jakoś bardzo dużo, ponieważ nie należę do osób, które kupują tony książek, a część z przeczytanych pozycji miałam np. w postaci audiobooka. Mam jednak nadzieję, że niczego nie pominę.

Kiedy robiłam to zdjęcie, próbowałam wziąć wszystkie książki, które wymieniam w tym poście, ale podniesienie tego było niemal graniczące z cudem, wiec się poddałam i na zdjęciu widzicie mniej więcej 2/3 a i tak kilka razy prawie to wszystko upuściłam :O


Współprace recenzenckie

1) "First last kiss" (B.Iosivoni) - od wydawnictwa Jaguar
2) "Tamte dni, tamte noce" (A. Aciman) - od wydawnictwa Poradnia K
3) "Nieodgadniony" (M.Johnson) - od wydawnictwa Poradnia K
4) "Znikający stopień" (M.Johnson) - od wydawnictwa Poradnia K
5) "Ktoś mnie obserwuje" (A.V.Geiger)  - od wydawnictwa Jaguar
6) "Ktoś mnie okłamuje" (A.V.Geiger)  - od wydawnictwa Jaguar
7) "Martwy sezon" (A. Jadowska) - od wydawnictwa SQN
8) "First last night" (B.Iosivoni)- od wydawnictwa Jaguar
9) "Dziewczyny znikąd" (A.Reed) - od wydawnictwa Poradnia K
10) "Moje życie w drodze" (G.Steinem) - od wydawnictwa Poradnia K
11) "Złodziejaszki" (K. Rundell) - od wydawnictwa Poradnia K

Kupione 
1) Maresi (M.Turtschaninoff)
2) "Zaginięcie" ( R.Mróz)
3) "Fangirl" - pierwszy zakup z KTK
4) "The Guernsey Literary and Potato Peel Pie Society" -  drugi zakup z KTK
5) "What if it's us" (B.Albertalli, A.Silvera)
6) "A very large expanse of sea" (T.Mafi)

Kolejne pozycje przyszły do mnie zaledwie kilka dni temu, udało mi się złapać je na promocji, więc za 5 książek dałam niewiele ponad 40zł - nie mogłam z tej okazji nie skorzystać.

7) "Crank" (E. Hopkins)
8) "To skomplikowane, Julie" (J.Park)
9) "Eliza i jej potwory" (F. Zappia)
10) "Zakazane życzenie" ( J.Khoury)
11) "Poirot prowadzi śledztwo" (A. Christie)

Plany zakupowe

Aktualnie nie mam żadnej listy z książkami do kupienia, ponieważ dopiero co przyszło do mnie kilka pozycji, a po za tym korzystam z akcji Empika, który udostępnił pakiet Empik premium za darmo na 60 dni. Dzięki czemu mam dostęp do dość sporej ilości interesujących mnie pozycji. Jedyne tytuły, które mam w głowie i czaję się na jakieś promocje to "Red, White & Royal Blue", "Gra anioła" i "Dziwne losy Jane Eyre" w tym ślicznym czerwonym wydaniu.

Mam za to w planach pozbyć się części książek, ponieważ powoli nie mam już na nie miejsca, więc może za niedługo pojawi się unhaul, możecie dać znać, czy chcielibyście coś takiego przeczytać.

Napiszcie w komentarzach, które z tych książki przeczytaliście albo planujecie przeczytać. Pochwalcie się też co Wy ostatnio kupiliście - może poznam dzięki temu jakieś ciekawe tytuły.

3 komentarze:

  1. Wow, wiele książek do Ciebie przybyło!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny stosik :) Część czytałam, część nie, najmilej wspominam Znikający Stopień i Fangirl :) A ja sama ostatnio nie kupuję nic poza abonamentem Legimi - jedna rzecz i czytam co chcę :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Sporo tego. :D Mi przez ostatnie dwa miesiące doszło chyba 10 książek, ale nie mam pewności.
    Serie "Truly Devious" Maureen Johnson jest super! :D

    OdpowiedzUsuń