czwartek, 18 lipca 2019

Zatytułuj swoje życie Book TAG

Bardzo lubię zarówno czytać/oglądać jak i robić różnego rodzaju TAGi, więc kiedy zobaczyłam na kanale Pawła P42 "Zatytułuj swoje życie Book TAG", wiedziałam, że i u mnie musi się on w najbliższym czasie pojawić. Także bez zbędnego przedłużania, lecimy z pytaniami!



1. Idealny weekend: "Apartament w Paryżu"

Umówmy się, kto by nie chciał spędzić tych dwóch dni z widokiem na wieżę Eiffla? No ja bym zdecydowanie chciała. Tyle w temacie. 

2. Przygoda, którą chciałabyś przeżyć: "Podróżniczka"

Jest niesamowicie dużo miejsc, które chciałabym zobaczyć. I marzy mi się dzień, w którym po prostu spakuję trochę rzeczy i wsiądę w towarzystwie przyjaciółki albo dwóch do pociągu albo samolotu i zrobimy sobie "małą" wycieczkę odhaczając kilka punktów z mojej listy. Jak nam się znudzi po kilku dniach w jednym miejscu to pojedziemy sobie do innego, bez narzuconych terminów. 

3. Nadaj imiona swoim dzieciom: "Ania z Zielonego Wzgórza"

Na razie trochę wcześnie, żeby planować imiona dzieci, raczej nie należę do osób, którym przyjemność sprawia wyobrażanie sobie siebie z mężem i gromadką potomstwa. Ale wiem, że jeśli będę miała córkę, to na drugie imię dam jej Anna, ze względu na to, że moja mama ma tak na drugie imię i ja też mam tak na drugie imię i chcę po prostu zrobić z tego swego rodzaju tradycję (jeśli chodzi o takie rzeczy ty jestem bardzo sentymentalna). 

4. Wymarzona praca: "Szczęście do wzięcia"

Długo zastanawiałam się nad odpowiedzią, bo prawda jest taka, że sama nie wiem jeszcze do końca, co chcę robić w życiu. Ale wiem, że chcę, żeby to przede wszystkim coś, co będzie sprawiało mi radość. Nie wyobrażam sobie chodzić codziennie do miejsca, które będzie się dla mnie wiązać z czymś bardzo nieprzyjemnym. Wolę zarabiać nieco mniej robiąc coś co lubię, niż móc pozwolić sobie na super samochód męcząc się kilka godzin dziennie. 

5. Miejsce, które chcesz odwiedzić: "Wszystkie jasne miejsca"

Tak jak już wspominałam, jest ogrom miejsc, które chciałabym zobaczyć. Marzy mi się wyprawa do Azji czy Ameryki, ale też bardziej realne miejsca jak Skandynawia, powrót do moich ukochanych Włoch, Grecja, Holandia i wiele, wiele innych, ale nie chce Was tu zanudzać.


6. Życie uczuciowe: "Moje serce w dwóch światach"
I żeby było jasne, nie chodzi mi teraz o to, że nie mogę się zdecydować jeśli chodzi o wybór jednego z dwóch chłopaków, tylko dosłownie o dwa światy - realny i książkowy. Bo czasem bardzo bym chciała, żeby niektóre postacie istniały naprawdę...


7. Pytanie, które sobie zadajesz: "Podróż poza wszelkie wątpliwości"

Jeśli zapytacie moich znajomych to bez wahania potwierdzą Wam, że zadaję masę pytań, czasami zupełnie niezwiązanych z tematem rozmowy. Moje myśli po prostu zaczynają sobie płynąć i nagle muszę koniecznie wiedzieć jaki jest czyjeś zdanie na jakiś dziwny temat albo jak coś działa. I czasami to są rzeczy zupełnie absurdalne z cyklu "co było pierwsze, jajko czy kura?". 


8. Nazwa dla twojego królestwa: Wyśnione miejsca

Odkąd pamiętam mam dość bujną wyobraźnię i chyba moim królestwem są po prostu moje marzenia, bo w zależności od nastroju mogę być kimkolwiek zechcę. Wiadomo, nie samymi marzeniami żyje człowiek, ale miło jest sobie trochę pofantazjować. 

9. Nazwa dla twojego zespołu: Krzywe 10

Nie pytajcie skąd mi się wziął ten tytuł, czytałam kiedyś tę powieść, ale nie ma to zupełnie związku z jej treścią, bo nie pamiętam już nawet do końca o czym była. Ale zobaczyłam ją gdzieś przeglądając Lubimy Czytać w poszukiwaniu ciekawych odpowiedzi do tego TAGu i przyczepił się do mnie ten tytuł i nie chciał puścić. Nie wiem, jaką muzykę miałby grać ten zespół, bo sama słucham wielu gatunków i to zupełnie od siebie różnych. 

10. Aktualny nastrój: Raczej szczęśliwy niż nie

Ten tytuł jest w 100% trafny, bo nie wszystko jest idealnie i prawda jest taka, że nigdy nie jest idealnie. Ale większość spraw układa się dosyć dobrze do tego mam wakacje i jestem podekscytowana perspektywą nowej szkoły. 



11. Ulubiony kolor: "Turkusowa suknia"
Nie mam zielonego pojęcia co to za książka ani o czym jest, ale potrzebowałam czegoś, co ładnie brzmi i zawiera w sobie "turkus". Bo odcienie turkusu i mięty to wraz z odcieniami fioletu (szczególnie tymi ciemniejszymi wpadającymi w bordo, co zresztą nie trudno zauważyć tu na blogu), jasną zielenią i musztardowym tworzą zestaw moich ukochanych barw. Ale prawda jest taka, że tych kolorów jest znacznie więcej!

13. Plany na lato: "Tamte dni, tamte noce"

Plan jest taki, żeby stworzyć trochę fajnych wspomnień. Wyjazd już mam za sobą (tydzień w Chorwacji i tydzień w Austrii, jeśli śledzicie mojego instagrama to pewnie jesteście na bieżąco), więc teraz raczej już tylko jakieś wyjścia ze znajomymi itd. A pewnie większość czasu i tak spędzę w domu. Na pewno będę się też uczyła, bo jeśli uczę się tego, czego chcę, to sprawia mi to radość. I nie potrafiłabym tak totalnie nie uczyć się w wakacje, bo czułabym, że marnuję czas. 

14. Cele na 2019: "Szczęście na każdy dzień"

O swoich celach bardziej obszernie pisałam TUTAJ, ale przede wszystkim chciałabym być szczęśliwa i móc się rozwijać. I generalnie taki mam też plan na całe życie, a to co będzie powodem tego szczęścia pewnie wielokrotnie się zmieni. I w sumie trochę o to chodzi. 

15. Zatytułuj swoje życie: Małe życie

To pytanie zostawiłam sobie na koniec, bo wydaje mi się, że jest swego rodzaju podsumowaniem tego TAGu. Wybrałam "Małe życie", bo kiedy patrzę na ogrom otaczającego mnie świata wydaję się naprawdę niewielka. Ten świat mnie przeraża i ekscytuje jednocześnie. Ale tak naprawdę nawet będąc niewielką kroplą wody w oceanie, możemy zmienić świat (<- nawiasem mówiąc, polecam ten tekst, napisałam go już prawie rok temu ale nadal jest bardzo aktualny i wciąż się utożsamiam z tym, o czym tam mówię).

Szczerze mówiąc nie wiem czym jest połowa z tych tytułów, ale po prostu mi tu pasowały, a to chyba nie ma znaczenia :D Nikogo do tego TAGu tym razem nie nominuję, ale jeśli tylko macie ochotę to po prostu go zróbcie. I możecie mi napisać o tym w komentarzu, to chętnie zerknę i przeczytam Wasze odpowiedzi na te pytania. 

3 komentarze:

  1. Z całego serca życzę Ci tej pracy, która sprawia przyjemność. Bo ja tez miałam takie nastawienie dopóki się nie okazało, że te niższe zarobki w fajnej pracy z trudem starczają na przeżycie "do pierwszego". W takiej sytuacji bierze się co dają a na rodzaj pracy patrzy dopiero na końcu... Ależ pesymistyczny ten komentarz. No to na zakończenie wszystkiego najlepszego i spełnienia wszystkich marzeń, o których piszesz!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję i wierzę, że jednak się uda pogodzić przyjemne z pożytecznym!

      Usuń
  2. Świetny TAG! :D Dawno nie widziałam tak ciekawego tagu.
    Musze go gdzieś zapisać, to z pewnością go zrobię.

    myslizglowywylatujace.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń