poniedziałek, 8 lipca 2019

12 nowych książek, czyli minibookhaul

Od czasu założenia bloga opublikowałam ponad 150 postów, ale jeszcze nigdy nie pojawił się tutaj żaden book haul. Wynika to prawdopodobnie z tego, że ja kupuję dość mało książek. Marzy mi się ogromna biblioteczka, ale niestety nie mogę sobie na nią teraz pozwolić ze względu na brak miejsca, a książki trzeba jednak gdzieś trzymać. Dlatego raczej nie należę do osób, które każdą przeczytaną pozycję muszą u siebie mieć. Ale w ciągu tego pierwszego półrocza 2019 roku troszkę książek do mnie przywędrowało.



Współprace recenzenckie

Zdecydowana większość książek, które chcę Wam pokazać pochodzi ze współprac z wydawnictwami (co mnie bardzo cieszy). Jak na razie współpracuję tylko z dwoma wydawnictwami (chociaż tak Wam się pochwalę, że teraz zaczęłam współpracę z kolejnym wydawnictwem i czekam na paczkę od nich), ale w ich wyniku otrzymałam 9 książek:

1. "Banda niematerialnych szaleńców" (M. Krasowska) - od wydawnictwa SQN
2. "Tryjon" (M. Darwood)  - od wydawnictwa SQN
3. " Dance.Sing.Love. Miłosny układ" (L. Wheldon) - od wydawnictwa Edito
4."W linii prostej" (D. Boyd) - od wydawnictwa Edito
5. "Inna Blue" (A. Harmon)  - od wydawnictwa Edito
6. "Marzyciel" (L. Taylor) - od wydawnictwa SQN
7. "Pasażerka" (A. Bracken) - od wydawnictwa SQN
8. "Muza koszmarów" (L. Taylor) - od wydawnictwa SQN
9. "Podróżniczka" (A. Bracken) - od wydawnictwa SQN


Kupione i otrzymane w prezencie


Kupiłam bardzo mało książek, bo tylko dwa tomy z serii o kuzynkach Kruszewskich ("Kuzynki" i "Dziedziczki"). "Małe życie" dostałam natomiast w prezencie od mojej mamy. Nie wiedziałam do jakiej kategorii mogę zaliczyć "Hashtag" Remigiusza Mroza, ponieważ "kupiłam" go za punkty na portalu Czytam pierwszy, ale nie jako pozycję recenzencką, tylko jako "gadżet".


Plany zakupowe

Jak wiadomo, książek nigdy za dużo, więc na dniach chcę zamówić sobie "To all the boys I loved before" w oryginale, żeby połączyć czytanie i ćwiczenie języka. I od dawna zbieram się też do zakupu kolejnych tomów serii z mecenas Chyłką. Jest też oczywiście cała lista innych książek, które bym chciała, ale wiem, że nie jestem w stanie aż tyle przeczytać, ale nie lubię, gdy zbyt dużo nieprzeczytanych pozycji leży na półkach i się kurzy. A będę miała na pewno też trochę egzemplarzy do recenzji i chcę zrobić kilka rereadów.

Mam nadzieję, że ten post Wam się spodobał, bo mnie całkiem miło się go tworzyło i może co około te pół roku będę coś takiego robić. Pochwalcie się w komentarzach jakie perełki Wy ostatnio kupiliście lub dostaliście. 

12 komentarzy:

  1. Ja rzadko kupuję, bo większość dostaję w ramach współpracy, ale ostatnio kupiłam bodajże trzy tytuły, bo byłam bardzo zainteresowana :D Hate to love you, Requiem i Drive :D A z tej listy co tutaj przedstawiłaś to jestem ciekawa Innej Blue, bo czytałam o niej same pozytywne recenzje :D
    http://whothatgirl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie też większość to współprace, co mnie bardzo cieszy, bo dzięki nim mogę łatwiej rozwijać to miejsce :D

      Usuń
  2. "Małe życie" czeka już na mojej półce drugi rok i coś zabrać się nie mogę...

    OdpowiedzUsuń
  3. Marzyciel i Muza <3 Zapewniam, że te dwie na bank Cię nie zawiodą!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już czytałam i faktycznie były niezłe, ale nie pokochałam ich aż tak bardzo...

      Usuń
  4. Ja kupuje dość dużo książek, ale mam na całe szczęście gdzie je trzymać. Jak na razie mam nadzieję, że uda mi się mieć półek na książki pod sufit, bo nie mam miejsca na regały. :D

    myslizglowywylatujace.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja w zasadzie też mogłabym sobie powiesić półki, jedną już mam, ale najwięcej miejsca jest nad łóżkiem, a czułabym się niekomfortowo wiedząc, że coś nade mną wisi jak śpię...

      Usuń
  5. Ja ostatnio kupiłam książkę Zakazane życzenie w empiku, bo była o połowę tańsza, a tak to książki na WTK, łącznie 9 powieści :) Przeczytałam już dwie ;)
    Pozdrawiam :D
    https://metropolisofbooks.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja muszę się w końcu wybrać na targi, do Wawy mam za daleko, ale postaram się zrobić co w mojej mocy, żeby pojawić się na tegorocznych KTK:D

      Usuń
  6. Ja cały czas obiecuje sobie że już nic nie kupię a tu zawsze coś mi się spodoba. Z książek nie czytałam żadnej ale niektóre kojarzę.
    Pozdrawiam 😀
    www.wspolczesnabiblioteka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. ja planuję sięgnąć po Chyłkę, bo choć sam serial niespecjalnie mnie porwał tak książki jestem ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetnie! Ciekawe, jak to jest współpracować z jakimś wydawnictwem :D
    Ja też nie kupowałam nigdy za wiele, teraz tym bardziej. Ale zauważyłam, że dawniej miałam większy pociąg do księgarni i oglądania czy dotykania książek, teraz chyba nie mam na to czasu :D
    Piękne zdobycze!!!
    Pozdrawiam i również obserwuję :)
    Z e-BOOKIEM POD RĘKĘ

    OdpowiedzUsuń