piątek, 24 stycznia 2020

Social media Book TAG

Mam masę różnych pomysłów na posty, ale kiedy siadłam do pisania tego wpisu i otworzyłam nowy plik, to żaden nie wydał mi się odpowiedni. A później przypomniało mi się, że istnieje coś takiego jak TAGi, więc dzisiaj zapraszam Was na Social media Book TAG.



1. Twitter - twoja ulubiona krótka książka
To trochę zależy co dla kogo znaczy krótka książka, ale myślę, że postawię tutaj na powieści Agaty Christie, ponieważ w porównaniu z większością książek na mojej półce są one dość krótkie, a mimo to genialne.

2. Facebook - książka, którą czytał każdy i poczułaś/eś presję, by też ją przeczytać
Teraz powinnam się wypierać i powiedzieć, że czytam tylko to, co sama chcę, ale prawda jest taka, że po dość długim czasie prowadzenia bookstagrama zdarza mi się ulegać czytelniczym "trendom". Było tak m.in. z "Promyczkiem", "Małym życiem" czy "Trylogią czasu", ale książki te okazały się bardzo trafione, więc nie żałuję.

3. Tumblr - książka, którą przeczytałaś/eś, zanim stała się popularna
Hm...wydaje mi się, że do takich książek można zaliczyć "Kochani, dlaczego się poddaliście". Podciągnęłabym pod ten podpunkt także "Małe życie", ponieważ mam wrażenie, że niedawno nastąpił ponowny "boom" i sporo osób zaczyna po tę książkę sięgać.

4. MySpace - książka, którą nie pamiętasz czy Ci się podobała, czy nie
Chyba mało jest takich książek, częściej moje zdanie o danej książce zmienia się po jakimś czasie. Za to jest wiele powieści, o których pamiętam tylko tyle, że po przeczytaniu mi się podobały, ale nie jestem w stanie zupełnie przypomnieć sobie dlaczego i o czym były. Jest tak np. z "Never, never", "Niebo jest wszędzie" czy "Gdy tu dotrzesz".

5. Instagram - książka, która była tak ładna, że musiałeś zrobić jej zdjęcie
Ja generalnie zajmuję się robieniem zdjęć książkom, więc do tej kategorii mogłabym zaliczyć naprawdę dużo pozycji, ale w szczególności "Marzyciela", "Cień wiatru", "Gniazdo" i "Ponad wszystko".

6. YouTube - książka, której ekranizację chciałbyś zobaczyć
Ja mam mały problem z ekranizacjami, bo zawsze boję się, że nie będą odpowiadały moim wyobrażeniom. Ale patrzę teraz na moją półkę z książkami i stwierdzam, że chciałabym zobaczyć ekranizację "What if it's us".

7. GoodReads - książka, którą polecasz wszystkim
W ostatnim czasie jest to na pewno "Małe życie", chociaż nie powiedziałabym, żebym polecała ją dosłownie każdemu. Trochę wspomagam też Madzię (madziak006) we wciskaniu ludziom "What it it's us". A, i jeszcze "Papierowe miasta" też bardzo często ludziom polecam.

To już koniec tego TAGu, nie był długi, ale mam nadzieję, że i tak Wam się spodobał. Nie będę nominowała konkretnych osób, ale jeśli macie ochotę go zrobić, to czujcie się nominowani!


3 komentarze:

  1. Ciekawe odpowiedzi, chyba z większością pytań miałabym problem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Próbowałam czytać Małe Życie, ale poległam. Jednak coraz częściej ostatnio przejawia mi się czy to na YouTubie, czy to w blogosferze i kusi, żeby dać jej druga szansę. Cóż, powiem Ci, że Twój wpis przelał czarę - kilka kliknięć i zarezerwowałam ją w bibliotece. :)

    OdpowiedzUsuń