niedziela, 23 czerwca 2019

Czy ja jeszcze potrafię rysować? Kilka moich najnowszych prac.

Od czasu, kiedy ostatni raz pojawił się tu post związany z rysowaniem minęła masa czasu, a od ostatniego wpisu ze zdjęciami moich prac jeszcze więcej. W ciągu ostatnich kilku miesięcy rysowałam faktycznie zdecydowanie mniej niż bym chciała, ale coś tam udało mi się nabazgrać.



Pierwszy będzie rysunek stworzony jako praca na plastykę, której tematem był pop art. Mało kiedy wstawiam gdziekolwiek prace tworzone do szkoły, bo zazwyczaj wychodzą mi one tak przeciętnie, ale z tej jestem naprawdę zadowolona. Może wynika to z tego, że ja bardzo lubię rysować dłonie i swego czasu takimi szkicami zarysowałam chyba kilkanaście kartek, które do dziś gdzieś w segregatorze chyba mam. Praca powstała w zwykłym szkicowniku A4, została narysowana czarnym cienkopisem i kredkami pochodzącymi z różnych zestawów.






Tutaj znowu anatomia, ale tym razem skupiłam się na samych kościach. Rysowałam to patrząc na jakąś grafikę, bo któregoś wieczoru po prostu się nudziłam, a nie miałam ochoty zaczynać bardziej skomplikowanego rysunku. Korzystałam tylko z czarnego cienkopisu (bodajże 0.5) i wydaje mi się, że początkowo pomagałam sobie ołówkiem, który następnie został wymazany. 





Dopiero teraz zauważyłam, że większość moich prac to ostatnio ołówki albo czarny cienkopis. Ale prawda jest taka, że to po prostu najprostsze techniki, niewymagające wielkich przygotowań, miejsca itd. I w miarę niebrudzące. Z pracy, którą widzicie jestem naprawdę zadowolona. Nawiązuje do piosenki kultowego zespołu The Beatles "Let it be".



 I ostatnia praca, którą dzisiaj chciałabym Wam pokazać, czyli szkic mający na celu ćwiczenie proporcji ciała. Rysowałam to samymi ołówkami, wydaje mi się, że szkic wykonałam ołówkiem B, a później pracowałam też B2 i B4.







Przepraszam Was, za jakość niektórych prac, ale zrobienie dobrego zdjęcia/skanu naprawdę nie jest proste, a ja staram się teraz stworzyć trochę materiałów na zapas, ponieważ w chwili, gdy to czytacie będę w Chorwacji.





4 komentarze:

  1. Wow ^^ nie wiedziałam ze tak ładnie rysujesz :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne są :)
    http://whothatgirl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Pytanie stanowiące tytuł Twojego postu też często sobie zadaję :P
    Świetne prace :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Dłonie są świetne! :D To jest dla mnie najtrudniejsza część ciała do narysowania.

    OdpowiedzUsuń