piątek, 13 października 2017

Polscy autorzy TAG

Jak już zapewne widzicie po (jakże oryginalnym) tytule - dziś kolejny Book TAG! Cieszycie się? Mam nadzieję, że tak. Nominowana zostałam przez Dominikę z Books of Souls, której serdecznie za to dziękuję. Przepraszam, że TAG ukazuje się dopiero teraz, ale tak jakoś się to wszystko poukładało. Zaczynamy!




Remigiusz Mróz – książka, od której nie można się oderwać.
Ja od większości książek nie potrafię się oderwać, więc naprawdę ciężko mi wybrać konkretny tytuł. Jeśli jednak koniecznie mam wybrać, to „Fangirl” jest książką, która mnie wciągnęła, „Eleonora & Park” także, ale nic nie przebije powieści „Papierowe miasta”. Nic.

Katarzyna Berenika Miszczuk – oryginalna fantastyczna książka.
 Ja czytam dość mało typowej fantastyki, dlatego jedyne co przychodzi mi do głowy to całkiem niedawno czytane przeze mnie  "Mroczne światło". Ale ekspertką w tej dziedzinie raczej nie jestem, chociaż jak już chyba wspominałam - staram się zacząć czytać więcej fantastyki, ale na razie nie do końca mi to wychodzi.

Justyna Drzewicka – młodzieżowa książka pełna przygód.
 Takich książek jest naprawdę sporo. Nie będę po raz kolejny wspominała o książkach J.Greena, bo to chyba będzie już dla was nudne. Bo ja ciągle mówię o tym samym. Ale ja naprawdę czytam też inne rzeczy tylko no...jakoś tak wychodzi. W każdym razie moim zdaniem młodzieżową książką pełną przygód jest "Zaginiona" Andrzeja Pilipiuka.

Henryk Sienkiewicz – książka bardzo trudna albo nudna, którą ciężko się czytało.
Po za dziełami Sienkiewicza, no to na pewno "Anioły stąd odeszły". Muszę spróbować jeszcze raz, ale jakoś trochę nie ogarniam tej książki. Po za tym to ciężko jest mi nieraz przejść przez biografie. Najczęściej staram się jednak jakoś skończyć każdą książkę, a jak nie daję rady, to na jakiś czas ją odkładam.

Anna Litwinek – książka z ciekawą kobiecą bohaterką.
Wspominałam już, że uwielbiam nieco feministyczne książki? Jeśli nie to już wiecie. Więc na pewno wspominana już "Piratika" i "Jedyny pirat na imprezie". Mówiłam o tych książkach już chyba nie raz, ale nic nie poradzę na to, że je uwielbiam.

Małgorzata Łatko – książka, która do ciebie przemówiła.
Zazwyczaj nie gadam z książkami. Zdarza mi się gadać do rzeczy, ale nigdy nie siedziałam z książką w rękach i do niej nie gadałam. A przynajmniej nie przypominam sobie, abym kiedykolwiek to robiła...

Oto lista osób, które nominuję:
Meg
Judytę
Paulinę

Na dziś to tyle. Wiem, że TAG nie jest długi ale liczę na to, że i tak Wam się spodobał, i że następny pojawi się szybciej.

6 komentarzy:

  1. Papierowe miasta <3 Ostatnia odpowiedź - kocham!
    Super TAG!

    OdpowiedzUsuń
  2. Super, że udało Ci się w końcu wykonać ten TAG - nie ważne, po jakim czasie od mojej nominacji. Uwielbiam całokształt twórczości Johna Greena (z małymi wyjątkami), ale szczególnie spodobały mi się Papierowe miasta. Muszę ją niedługo przeczytać jeszcze raz :)

    Pozdrowienia i buziaki!
    BOOKS OF SOULS

    OdpowiedzUsuń
  3. Niestety nie znam żadnej z książek, o których piszesz, ale osobiście chyba miałabym problem z doborem książek do tych pytań :D Ciekawy tag :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawy TAG, chociaż pewnie miałabym kłopot z niektórymi pytaniami. :D
    W sumie to czytałam tylko te pozycje, które wymieniłaś w pierwszej kategorii, ale nie spodobały mi się tak bardzo jak tobie i w sumie już niewiele z nich pamiętam. :D
    Pozdrawiam! :)
    http://recenzjeklaudii.blogspot.com/2017/10/udaj-sie-w-niezwyka-miedzywymiarowa.html

    OdpowiedzUsuń
  5. hahaha, słuchaj, a może musisz spróbować z jakąś porozmawiać? Nie mówię, że od razu publicznie, ale tak w zaciszu własnego pokoju? :D
    Świetny Booktag, choć za Fangirl akurat nie przepadam :D

    Pozdrawiam serdecznie, cass z cozy universe

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam TAGi :D A ten chyba widzę pierwszy raz, więc jeszcze lepiej :D Ciekawe odpowiedzi ;)

    OdpowiedzUsuń