czwartek, 24 stycznia 2019

100 książek, które chcę przeczytać

Często wspominam Wam o tym ile to ja mam książek do przeczytania. Ale w zasadzie mało kiedy czytam to, co sobie wypiszę na liście do przeczytania, bo w międzyczasie pojawia się sporo innych pozycji. Dlatego w ramach próby zmotywowania się postanowiłam wypisać oficjalnie na blogu 100 książek, które chcę przeczytać i za jakiś czas zrobić porównanie, które z nich faktycznie przeczytałam. Zaczynamy!


Powieść obyczajowa/ YA/ NA itp.

1.  "Moja Lady Jane"
2. "Czerwień rubinu"
3. "Do wszystkich chłopców, których kochałam"
4. "Alan Cole nie jest tchórzem"
5."Hipis"
6. "Dziwne losy Jane Eyre"
7. "Gra anioła"
8. "Więzień nieba"
9. "Kuzynki"
10. "Dziedziczki"
11. "Gus"
12. "Między nami chaos"
13. "O psie, który wrócił do domu"
14."Oskar i pani Róża"
15. "Fanfik"
16. "Początek wszystkiego"
17. "Światło, które utraciliśmy"
18."Słońce też jest gwiazdą"
19. "Odległość między tobą a mną"
20. "Kim jesteś Sky"
21."Will Grayson, Will Grayson"
22."Chłopiec z latawcem"
23."November 9"
24."Silver"
25."Pięknie złamane serca"
26. "Małe życie"
27. "It ends with us"
28. "Z popiołów"
29."Adam"
30. "To skomplikowane, Julie"
31. "Kocham tylko tak"
32. "Tamte dni, tamte noce"
33. "Słowa w ciemnym błękicie"
34. "Wymyśliłam cię"
35. "Jej wysokość P."
36. "Leah gubi rytm"
37. "Marzyciel"
38. "Wszystkie nasze obietnice"
39. "Maresi"
40. "Gra Endera"
41. "Wszystkie jasne miejsca"
42. "Maybe not"
43. "Maybe now"
44. "Without Merit"
45. "Dziewięć kobiet, jedna sukienka"



Kryminał/thriller/sensacja

46."Zgadnij kto"
47."Behawiorysta"
48."Zaginięcie"
49."Rewizja"
50."Immunitet"
51."Inwigilacja"
52."Oskarżenie"
53."Testament"
54."Kontratyp"
55."Nieodnaleziona"
56."Za zamkniętymi drzwiami"
57."Morderstwo na polu golfowym"
58."Poirot prowadzi śledztwo"
59."Wielka czwórka"
60."Samotny dom"
61."Śmierć w chmurach"
62."A.B.C."
63."Morderstwo w Mezopotamii"
64."Karty na stół"
65."Niemy świadek"
66."Śmierć na Nilu"
67."Morderstwo w zaułku"
68."Morderstwo w Boże Narodzenie"
69."Zerwane zaręczyny"
70."Pięć małych świnek"
71."Niedziela na wsi"
72."Dwanaście prac Herkulesa"
73."Pora przypływu"
74."Pani McGinty nie żyje"
75."Po pogrzebie"
76."Entliczek pentliczek"
77."Zbrodnia na festynie"
78."Tajemnica gwiazdkowego puddingu"
79."Przyjdź i zgiń"
80."Słonie mają dobrą pamięć"
81."Wczesne sprawy Poirota"
82."Kurtyna"
83."Wigilia Wszystkich Świętych"
84."Trzecia lokatorka"
85."Fashion victim"
86."Lokatorka"
87."Morderstwo na plebanii"
88."Florystka"
89."Pochłaniacz"
90."Nieodnaleziona"
91."Niewyjaśnione okoliczności"

Inne
92."Z nienawiści do kobiet"
93."Wszyscy powinniśmy być feministami"
94."Kosmos"
95."Człowiek"
96."O pisaniu na chłodno"
97."Zbrodnia niedoskonała"
98."Warto być przyzwoitym"
99. "Dziecko reklamy"
100. ...

Dajcie mi koniecznie znać, czy czytaliście którąś z tych książek, a jeśli tak, to czy Wam się podobała. Możecie też napisać mi tytuły, które powinnam do tej listy dodać. Specjalnie przy liczbie 100 zostawiłam puste miejsce - znajdzie się tam właśnie jedna z Waszych propozycji, która najbardziej mi się spodoba.

4 komentarze:

  1. Mam nadzieję, że uda Ci się zrealizować ten cel książkowy. Osobiście do tych z YA, dorzuciłabym coś Lauren Oliver, o ile wcześniej nie czytałaś.

    OdpowiedzUsuń
  2. Kilka tytułów czytałam :) Mam nadzieję, że wszystkie uda Ci się przeczytać :)
    http://whothatgirl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Też myślałam o takim poście, ale wiem, że i tak tego nie zrobię :/ Eh... Powodzenia. Ciężko mi też podać ci jakąś książkę do nr 100... ale jest tyle nowości, może sama coś znajdziesz :)

    OdpowiedzUsuń