niedziela, 27 sierpnia 2017

Przełamywanie ArtBlocka i test kredek, czyli moje najnowsze prace.



Niedawno miałam jakiegoś ArtBlocka i bardzo mało rysowałam, a jeśli już to były to bardziej jakieś szkice, albo proste rysunki, żeby trochę poćwiczyć. Z tego powodu nie pojawiało się tu zbyt dużo materiałów poświęconych rysowaniu. Ostatnio jednak wreszcie trochę się przełamałam i udało mi się coś narysować, dlatego w dzisiejszym poście pokażę Wam moje dwie najnowsze prace.


Pierwsza praca stworzona po długiej przerwie. Nie jestem z niej do końca zadowolona i widzę, że mogłaby wyglądać nieco lepiej. Rysując ją jednak starałam się pokonać blokadę, więc częściowo zmuszałam się wręcz by siąść i trochę porysować i nie odkładać kończenia tego rysunku na później. Całość wykonałam ołówkami (dlatego na zdjęciu trochę odbija się światło, ale nie byłam w stanie pokazać wam jej w taki sposób by tego uniknąć) na zwykłej białej kartce (format A3).



Z tego rysunku jestem już znacznie bardziej zadowolona. Rysując go testowałam nowe kredki Funlavie, które dostałam od mojego wujka (jak narysuję jeszcze kilka prac to postaram się napisać jakąś recenzję). Wzorowałam się na zdjęciu znalezionym w internecie, nieco je przerabiając. Myślę, że jak na test nowych narzędzi, to praca jest dość udana, tym bardziej, że dość rzadko rysuję ludzi i dopiero niedawno zaczęłam próby nauczenia się rysowania ładnych postaci.
Cóż, na dziś to już wszystko, co chciałam Wam pokazać, mam nadzieję, że lubicie takie wpisy, bo jak tylko całkiem pokonam artystycznego lenia to na pewno wstawię notkę z kolejnymi pracami.

9 komentarzy:

  1. Masz talent, bardzo podoba mi się dziewczyna na obrazku. Takie subtelne, z odrobiną romantyzmu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Twoje posty są cudowne, ciągle wyczekuję aż coś wstawisz

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow, Ty nie jesteś zadowolna z pierwszej pracy, a ja chciałąbym umieć tak malować. Drugi jest piękny <3.
    Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow, drugi rysunek przepiękny. <3
    Ostatnio znalazłam swoje stare rysunki i książkę ABC rysowania. Muszę też trochę potrenować :D
    POCZYTAJ ZE MNĄ!

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo mi się podobają Twoje rysunki i super, że pokonujesz blokadę :)
    Kiedyś też rysowałam, ale 9 lat temu przestałam i jakoś mnie do tego nie ciągnie. Wolę podziwiać prace innych :)
    Pozdrawiam :)
    czytanie-i-inne-przygody.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. o jejku, jakie piękne rysunki!
    Pozdrawiam!
    http://onlybooks-jdb.blogspot.com/2017/08/wroc-za-mna.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Będę czekać na post z kolejnymi pracami, bo te naprawdę mi się podobają. Żaden ze mnie znawca, talentu plastycznego nie mam, ale sztukę lubię, więc zawsze chętnie patrzę na prace kogoś, kto w przeciwieństwie do mnie potrafi rysować/malować/robić cokolwiek. Drugi rysunek wyszedł Ci szczególnie ładnie, włosy wyglądają naprawdę dobrze :)

    Pozdrowienia i buziaki!
    BOOKS OF SOULS

    OdpowiedzUsuń