niedziela, 10 czerwca 2018

Słowotokinformacyjny#5:zaraz wakacje i dlaczego znów troszkę zaniedbałam bloga

Ostatni Słowotok informacyjny był jakoś w styczniu. Sama nie wiem, kiedy to zleciało i jakim cudem mamy czerwiec. Prawie połowa 2018 za nami. Ale tym jak mi minęła i co się tak właściwie działo, zajmę się w poście podsumowującym, który pojawi się pod koniec czerwca, albo na początku lipca. Tymczasem mam dla Was kilka innych informacji.

Co u mnie?

Koniec roku szkolnego wiąże się z zaliczaniem ostatnich zaległości, przynoszeniem dodatkowych prac jeśli ocena się waha itd. Dlatego też miałam ostatnio niewiele czasu na pisanie nowych postów. Było ich więc mało i nie były takiej jakości, jakiej bym chciała, ale bardzo chciałam od czasu do czasu jednak coś wrzucić, żebyście o mnie nie zapomnieli. Ze zdjęciami na Instagramie również było kiepsko. Mam też straszne zaległości w czytaniu Waszych blogów, które staram się po trochu nadrabiać.

Na szczęście już niedługo rzucam to wszystko i wyjeżdżam do Chorwacji. Na pewno będzie to się wiązało z tym, że znów będę miała zaległości w czytaniu Waszych stron, ale obiecuję, że po powrocie postaram się to nadrobić. W czasie wyjazdów często mam za to sporo pomysłów na nowe wpisy, więc w końcu powinno pojawić się tutaj więcej lepszych notek.

Co na blogu?

Tak jak już pisałam - szykuję dla Was całą masę postów, mam już trochę pomysłów, a w czasie wyjazdu na pewno ta liczba jeszcze się powiększy. Kiedy zaliczę już wszystko w szkole będę miała też więcej czasu i energii, której dotychczas mi brakowało, a ciężko pisze się na siłę. Na pewno będzie ogrom recenzji, ale także co nie co o rysowaniu. Planuję też małą reanimację zakładki "Słowotok", bo uwielbiam pisać takie posty, ale ostatnio po prostu nie miałam siły.

Ciekawe linki:



  Ostatnio na blogu:

Rysownicze początki

Z mojej strony to już wszystko. Napiszcie mi koniecznie jak Wam minął ostatni czas i zostawcie linki do swoich blogów, żeby łatwiej było mi ponadrabiać zaległości w czytaniu Waszych postów!

2 komentarze:

  1. Powodzenia na koniec roku szkolnego! Czekam na posty! POCZYTAJ ZE MNĄ

    OdpowiedzUsuń
  2. Czerwiec i zakończenie roku szkolnego to taki czas, którzy zawsze dobrze mi się kojarzył mimo iż nie jest to już moim udziałem. Nawet to latanie, poprawianie ocen i nauka nie są takie straszne gdy patrzy się na nie z perspektywy czasu i troszeczkę tego zazdroszczę ;) Odpoczynek też jest jednak ważny, więc życzę miłego wypoczynku na Chorwacji!

    OdpowiedzUsuń