sobota, 1 września 2018

Przybory szkolne Book TAG/ School supplies Book TAG

W ostatnim poście zaczęłam taką mini serię związaną z powrotem do szkoły, dlatego dzisiaj nadal pozostając w tej tematyce mam dla Was "Przybory szkolne Book TAG" lub jak kto woli "School supplies Book TAG". Jest to pierwszy TAG mojego autorstwa, więc mam nadzieję, że Wam się spodoba.




1. Pióro wieczne, czyli książka, która jest z Tobą bardzo długo

Chyba dla nikogo nie będzie nowością, jeśli wspomnę tutaj "Anię z Zielonego Wzgórza", ale jeszcze dłużej są ze mną rozmaite baśnie oraz... "Plastusiowy pamiętnik". Jako mała dziewczynka uwielbiałam tę książkę i chyba muszę spróbować przeczytać ją po raz kolejny.

2. Długopis, czyli książka, której nie potrafisz skończyć

Ostatnio strasznie męczę się z powieścią pt. "Gniazdo" autorstwa

3. Linijka, czyli najgrubsza książka, jaką czytałaś

Ciężko mi stwierdzić, ale myślę, że albo była to któraś z części Harry'ego Pottera (najdłuższy jest chyba "Zakon feniksa") , albo "Ogniem i mieczem". Zazwyczaj nie czytam jednak jakiś wybitnie grubych tomów.

4. Gumka, czyli książka, którą najchętniej wymazałabyś z pamięci

Z ostatnio przeczytanych, to na pewno "Anatomia obcości". Muszę jednak przyznać, że dość szybko zapominam o książkach. Jeśli ktoś przypomni mi tytuł i pokaże okładkę albo powie kilka zdań odnośnie fabuły, to najczęściej coś mi zacznie świtać w głowie. Jeśli jednak nikt ani nic mi danej pozycji nie przypomni, to nie zaprzątam sobie nią głowy.
 

5. Kolorowe zakreślacze, czyli książka, w której zaznaczyłaś najwięcej cytatów

 Nie należę do osób, które zaznaczają sobie masę cytatów kolorowymi karteczkami, ale czasem notuję gdzieś ulubione fragmenty. Wydaje mi się, że jedna z książek, w której mam najwięcej zaznaczonych cytatów/zabawnych albo ważnych fragmentów są "Papierowe miasta".

6. Kredki, czyli książka, która sprawiła, że świat wydał ci się bardziej kolorowy

Jest naprawdę sporo takich książek, które poprawiają mi humor i bardzo ciężko jest mi podać tutaj jakiś jeden, konkretny tytuł. Czytanie w ogóle jest dla mnie swego rodzaju ucieczką od rzeczywistości.

7. Cienkopisy, czyli najkrótsza książka, jaką masz na półce

 Specjalnie zajrzałam sobie na półkę z książkami i doszłam do wniosku, że jest to "Mały książę", którego chyba nikomu nie muszę przedstawiać. Nie jestem wielką fanką tej historii, ale muszę przyznać, że ją lubię.

8. Nożyczki, czyli książka, która rozwaliła twoje serce na kawałki

Na pewno jedną z takich książek była "Dziewczyna o kruchym sercu", chociaż za nią nie przepadam. Po za tym z pewnością "Gwiazd naszych wina" i "Szukając Alaski" także w jakiś sposób zadały mi cios prosto w serce. No i zawsze płaczę na śmierci Zgredka, co chyba też się liczy.

9. Klej, czyli książka, która pomogła ci się posklejać

Prawie zawsze, kiedy nie umiem się ogarnąć, sięgam po "Magię kasztana". Jest to zwykła powieść obyczajowa, ale z jakiegoś powodu zawsze pomaga mi się jakoś zebrać w sobie i zmotywować do tego co powinnam zrobić. Czytałam ją już tyle razy, że powoli znam ją na pamięć.

10. Pożyczony ołówek, czyli kto jeszcze powinien zrobić ten tag

Jako, że jest to mój autorki TAG, to pozwolę sobie nominować całkiem sporą grupkę osób.  Do wykonania tego TAGu zachęcam więc:




Będzie mi bardzo miło, jeśli wykorzystacie oryginalną grafikę, którą stworzyłam.

6 komentarzy:

  1. Dziękuję za nominację! Mam tak samo w przypadku Zakonu Feniksa i Papierowych miast - ostatnio, gdy czytałam je jeszcze raz, zużyłam cały mój zapas karteczek indeksujących :( Moje serce na kawałki rozbił Promyczek - chyba nie było innej książki, która tak by mnie rozwaliła emocjonalnie ;)

    Pozdrawiam cieplutko!
    BOOKS OF SOULS

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obiecałam Ci 100392023802913890380298308 lat temu, że przeczytam Promyczka i ja serio to zrobię, ale jeszcze nie wiem kiedy

      Usuń
  2. Bardzo fajny TAG! ^_^
    Ania z Zielonego Wzgórza! <3 Nie zdziwiłam się, że ją tu podałaś :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki wielkie za niminację do tagu <3 Odpowiedzi juz są na moim blogu :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie zdarzyło mi się zakreślać cytatów w książkach - w sumie nie przywiązuję do nich wagi. :D
    O rany - Szukając Alaski i GNW to absolutnie genialne i wzruszające historie - zdecydowanie najlepsze pozycje od Greena! <3
    Też zawsze płaczę na śmierci Zgredka. :'(
    Fajny ten TAG. :D
    Pozdrawiam! :)
    https://recenzjeklaudii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń