sobota, 1 kwietnia 2017

O mnie

Skoro tu trafiłeś, to prawdopodobnie zadałeś sobie pytanie - kim jest autorka tego wszystkiego (i niczego) co tu jest?


Już mówię. Jestem zwykłą kilkunastoletnią dziewczyną, która któregoś dnia poczuła wielką potrzebę pokazania światu części tego, co siedzi jej w głowie. Pisanie sprawia mi przyjemność, więc założenie bloga wydało mi się całkiem niegłupim pomysłem. Lubię czytać książki, rysować, grać w tenisa, fotografować...i w sumie tysiące innych rzeczy też lubię, ale nie chcę zanudzać. Mogę za to powiedzieć, że jestem szczęśliwym człowiekiem, bo robię to, co lubię. A to najprostszy sposób na uśmiech na twarzy. Najlepiej poznasz mnie czytając to co się na blogu pojawia, czyli mój słowotok. Słowotok Laury.

Kontakt 

Jeśli chcesz się ze mną skontaktować, to śmiał pisz na adres oczamilaury@gmail.com Nie ważne, czy chcesz zaproponować wspólną akcję, czy tylko pogadać - pisz!. A ja na pewno z przyjemnością Ci odpiszę. 

Znajdziecie mnie także na:
Instagramie: daughter.of.the.books
Lubimy Czytać: daughter_of_books

Zaufali mi  



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz