sobota, 15 kwietnia 2017

Ołówki, kredki i cienkopisy, czyli kilka moich najnowszych prac.



Na blogu pojawiły się już notki dotyczące. Ale w żadnej z nich nie pokazałam swoich prac. Więc żeby nie było, że nawijam na temat, na którym się totalnie nie znam – dziś krótka notka z moimi pracami, które powstały w ostatnim czasie.



Na pierwszy ogień najstarsza z prac. Wykonałam ją ołówkami, o ile dobrze pamiętam głównie 4B. Uważam pracę za dość udaną, mimo kilku niedociągnięć.



Kolejna praca jest efektem dużej ilości zastępstw itd., które mieliśmy jakiś czas temu. Wykonałam ją cienkopisami 0.4 i 0.8mm.



Dziewczyna również została narysowana ołówkami. Wzorowałam się na jakimś obrazku znalezionym w internecie, nie pamiętam już gdzie.



Moja pierwsza (i mam nadzieję, że ostatnia) praca stworzona bambusowym patyczkiem i atramentem. Powstała na zajęcia artystyczne.



Ostatnia praca również została stworzona bardziej dla zabicia czasu. Ale mimo to jestem całkiem zadowolona. Do stworzenia tego rysunku używałam pisaka do kaligrafii i kredek FC Eco.

Na dzisiaj to już wszystko. Jestem ciekawa Waszych opinii na temat moich prac. Piszcie śmiało w komentarzach co mogłabym jeszcze poprawić.

2 komentarze: