poniedziałek, 9 grudnia 2019

Mini poradnik prezentowy - jaka książka pod choinkę?

Święta zbliżają się wielkimi krokami, więc czas pomyśleć o prezentach. Nie muszę chyba mówić, że moim zdaniem jednymi z lepszych upominków są książki. Dlatego dzisiaj chciałabym przedstawić Wam zestawienie różnych tytułów, które moim zdaniem ucieszą książkoholików.


Całość podzieliłam na kategorie, aby ułatwić Wam znalezienie odpowiedniej pozycji. Po kliknięciu w dany tytuł przeniesie Was do tekstu, w którym o nim pisałam.

Dla romantyczki - romanse i obyczajówki

Dla detektywa - kryminały i thrillery
Wszystkie książki A. Christie (np. TU albo TU)
"Margo"
"Kasacja" (i kolejne tomu serii z mecenas Chyłką)
Dla miłośników fantastyki

Skorzystacie z którejś propozycji, a może dodacie je do listy prezentów, które sami chcielibyście dostać? Dajcie też znać co Wy planujecie dać swoim bliskim na święta.

4 komentarze:

  1. W jednej kategorii "Cień Wiatru" i "Do Wszystkich Chłopców, Których Kochałam"? Bardzo szeroko rozumiany romantyzm ;) Ale przyznaję, że tytuły z tej listy, które miałam okazję czytać, jak najbardziej nadają się do polecenia na prezent :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może powinnam to nieco bardziej rozgraniczyć, ale po prostu nie chciałam tworzyć stu kategorii, dlatego połączyłam romanse i obyczajówki, a właśnie "Cień wiatru" czy "Małe życie", mimo że są nieco "poważniejszą" literaturą to chyba można do nich zaliczyć.

      Usuń
  2. Ja się zazwyczaj pytam, co ktoś chce dostać w prezencie i sama wolę, gdy ktoś się mnie o to spyta. Wtedy na pewno się spodoba i przyda. :D Kilka z tych książek też polecam np. "Trylogię czasu" i "W śnieżną noc"

    OdpowiedzUsuń
  3. Takie prezenty to bym sobie sama sprawiła :P

    OdpowiedzUsuń