sobota, 24 czerwca 2017

Zacznij TU!



Jeśli kliknęliście w tą zakładkę, to prawdopodobnie dopiero niedawno natrafiliście na mojego bloga. Dlatego zanim przejdę do głównej części, to chciałabym bardzo serdecznie powitać Was w moim kawałku Internetu. Piszę tu o moich pasjach – rysowaniu i czytaniu. Nie brakuje także moich przemyśleń i komentarzy do otaczającego nas świata. Mam nadzieję, że Wam się tu spodoba, i że zostaniecie na dłużej.

Poniżej przygotowałam dla Was przegląd tego, co jest na blogu. Nie zawarłam tu wszystkich notek, ponieważ po jakimś czasie byłoby ich trochę za dużo. Wybrałam te najważniejsze, którymi najbardziej chciałabym podzielić się z jak największą liczbą czytelników. Zakładka będzie co jakiś czas aktualizowana tak, aby mogły znaleźć się tutaj także nowsze wpisy.

Z tego miejsca chciałabym też bardzo serdecznie zachęcić Was do dyskusji w komentarzach i pozostawiania po sobie śladu swojej obecności. Jest to dla mnie niezwykle motywujące i daje dużo satysfakcji. 

Jeśli chcecie wiedzieć więcej o tym, kim jestem to zachęcam do kliknięcia w zakładkę O mnie.

Spis recenzji:

Tutaj wyjątkowo zamieszczam linki do wszystkich recenzji jakie opublikowałam, w kolejności ich powstawania.
  6)   "#me" - J.Fabicka
7) "W śnieżną noc" - John Green
8) "Eleonora & Park" - Rainbow Rowell
9) "Chłopak na zastępstwo" - Kasie West
10) "Never,never" - Colleen Hoover, Tarryn Fisher
11) "Bransoletka" - Ewa Nowak
12) "Ponad wszystko" - Nicola Yoon
13)  "Błahostka i kamyk" - Ewa Nowak
14 "Kochani, dlaczego się poddaliście" - Ava Dellaira
15)  "Fangirl" - Rainbow Rowell
16)"Indeks szczęścia Juniper Lemon" - Julie israel
17)"Oddam Ci słońce" - Jandy Nelson
18) "Nie do pary" - Ewa Nowak
19)" Jedyny pirat na imprezie" - Lindsey Stirling
20)"Niewzruszenie" - Ewa Nowak
21) "Losing hope" - Coleen Hoover
23) "Niebo jest wszędzie" - Jandy Nelson
24) "7 dni"Eve Ainsworth
25) "Dziewczyna o kruchym sercu"  - Elżbieta Rodzeń
26) "Listy do utraconej" - B.Kemmer
27) "Światło" - J.Ashrey
28) "Margo" - T.Fisher
29) "Maybe somedeay" - Colleen Hoover
30) "Dziewczyna, która czytała w metrze" - Christine Feret-Fleury
31) "Miłość, która przełamała świat" - Emily Henry
32) "Żółwie aż do końca" - John Green
33) "Kot wśród gołębi" - Agathe Christie
34) "Kasacja" - Remigiusz Mróz
35) "Anatomia obcości" - A.Portes
36) "Zagadka błękitnego ekspresu" - A.Christie
37) "More happy than not"  - A.Silvera
38) "Trup na plaży i inne sekrety rodzinne" - A. Jadowska
39) "The perfect game" - J.Sterling
40) "Bad mommy" - T. Fisher
41) "Morderstwo w Orient Expressie" - A.Christie
42) "Gdy tu dotrzesz" - Rebecca Stead
43) "Moja Eyre Jane" - C. Hand, B. Ashton, J. Meadows
44) "Sprawa Niny Frank" - Katarzyna Bonda
45) "Cień wiatru" - C.R. Zafon
46) "Promyczek" - Kim Holden
47) "Obserwuję cię" - T.Driscoll
48) "Milion odsłon Tash" - K.Ormsbee
49) "Banda niematerialnych szaleńców" - M.Krasowska
50) "Tylko martwi nie kłamią" - K.Bonda
52) "Tryjon" - M.Darwood
53) "Dance,Sing,Love.Miłosny układ" - Layla Wheldon
C.D.N.


Słowotok:

To jest najbardziej obszerna część na blogu. Są tu nie tylko moje przemyślenia, ale także wszystko, czego nie da się wcisnąć w pozostałe kategorie.

  5)   Miłego dnia!

Rysunek:

Zamieszczam w taj zakładce swoje rysunki, porady dotyczące rysowania oraz recenzje produktów.
1)      Akwarele: cz.1 i cz.2

 Miłego czytania!

3 komentarze:

  1. Fajnie, ze to opisałas, teraz będzie mozna wchodzić w to co się lubi :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/06/white-outfit.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny post, naprawdę pomocny. Właśnie natrafiłam na twojego bloga i cieszę się, że go znalazłam, bo długo szukałam jakichś blogów książkowych prowadzonych przez osoby w moim wieku.
    Zapraszam też do siebie: https://czytownia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń