sobota, 24 czerwca 2017

Zacznij TU!



Jeśli kliknęliście w tą zakładkę, to prawdopodobnie dopiero niedawno natrafiliście na mojego bloga. Dlatego zanim przejdę do głównej części, to chciałabym bardzo serdecznie powitać Was w moim kawałku Internetu. Piszę tu o moich pasjach – rysowaniu i czytaniu. Nie brakuje także moich przemyśleń i komentarzy do otaczającego nas świata. Mam nadzieję, że Wam się tu spodoba, i że zostaniecie na dłużej.

Poniżej przygotowałam dla Was przegląd tego, co jest na blogu. Nie zawarłam tu wszystkich notek, ponieważ po jakimś czasie byłoby ich trochę za dużo. Wybrałam te najważniejsze, którymi najbardziej chciałabym podzielić się z jak największą liczbą czytelników. Zakładka będzie co jakiś czas aktualizowana tak, aby mogły znaleźć się tutaj także nowsze wpisy.

Z tego miejsca chciałabym też bardzo serdecznie zachęcić Was do dyskusji w komentarzach i pozostawiania po sobie śladu swojej obecności. Jest to dla mnie niezwykle motywujące i daje dużo satysfakcji. 

Jeśli chcecie wiedzieć więcej o tym, kim jestem to zachęcam do kliknięcia w zakładkę O mnie.

Spis recenzji:

Tutaj wyjątkowo zamieszczam linki do wszystkich recenzji jakie opublikowałam, w kolejności ich powstawania.

Słowotok:

To jest najbardziej obszerna część na blogu. Są tu nie tylko moje przemyślenia, ale także wszystko, czego nie da się wcisnąć w pozostałe kategorie.

3)      Czy jesteś brzydka?
4)      Kultura nie gryzie
5)      Miłego dnia!

Rysunek:

Zamieszczam w taj zakładce swoje rysunki, porady dotyczące rysowania oraz recenzje produktów.
1)      Akwarele: cz.1 i cz.2

 Miłego czytania!

2 komentarze:

  1. Fajnie, ze to opisałas, teraz będzie mozna wchodzić w to co się lubi :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/06/white-outfit.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Staram się ułatwiać życie moim czytelnikom :)

      Usuń